poniedziałek, 30 listopada 2015

Złamany ząb

Nazbierało się zdjęć. Tematów też się nazbierało. Czasu brak. Toteż w minioną sobotę, czekając aż zmięknie gotowana na kolację ciecierzyca, wrzuciłem przynajmniej zdjęcia. Chronologicznie i bez silenia się na dłuższe opisy, czasu było też niewiele - no i na koniec kliknąłem "Opublikuj" i nawet nie miałem kiedy sprawdzić, czy się aby naprawdę opublikowało... Jak widać - nie opublikowało się. Nadrabiam tedy...

Poniedziałkowy poranek, tydzień temu:





I ząb, w sobotę złamany:



ale balota dowiozłem


wszystko dla naszych milusińskich...


4 komentarze:

  1. Chciałam już wcześniej spytać; siatka się sprawdza?

    OdpowiedzUsuń
  2. Chyba lepiej taki ząb złamać, niż swój własny ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Fakt. Łatwiej wymienić. Własne nie są wykręcane...

      Usuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...