piątek, 25 września 2015

Lepiej późno, niż później

Bez słów, bo padam z nóg..:









8 komentarzy:

  1. ZAZDROŚĆ!!!! Zżera!! Mnie.
    U nas ciągle susza i żadnych grzybów.
    A koń czego taki smutny?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnie też, piękne plony!
      Koń smutny, bo nażarł się grzybów :)))

      Usuń
    2. Smutny, bo NIE DAŁEM mu posmakować grzybów...

      Usuń
    3. To był żart, wiem, że dbasz o koniki:)
      Piękne okazy zebrałeś, miło choć oko oprzeć, bo u nas susza była straszna i dopiero (ponoć) jakiś mały wysyp się zaczyna.
      Jutro idę sprawdzić.

      Usuń
  2. Ostrza w nożu czasem się wymienia ;/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie wymienia się. Plastikowy nóż jest mniej trwały od (teoretycznie wymiennych...) ostrzy - i ten dożywa już swoich dni.

      Usuń
  3. Zazdrosna druga.
    Wysuszone wszystko.

    OdpowiedzUsuń
  4. Byłam w lesie, dziś.
    Plon: 4 podrzybki i 1 maślak.
    Uchodziłam się...

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...