środa, 14 maja 2014

Hopki Mahru

Bez komentarza:
video

10 komentarzy:

  1. A ta druga, ciągle bezimienna?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Od dawna ma imię. Wczoraj wrzuciłem jego znaczenie wraz ze zdjęciami na angielskiego bloga. Nazywa się Obe.

      Usuń
  2. Śliczne te twoje wnuczki...!

    OdpowiedzUsuń
  3. Super jest ta beztroska źrebaka, aż samemu by się tak chciało pobrykać!

    OdpowiedzUsuń
  4. fajnie bryka,jest zadowolony

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. "zadowolona", a nie "zadowolony". Bo to dziewczynka jest!

      Usuń
  5. Jacek... ja po prostu uwielbiam tę Waszą koninę Mahru oby-jej-się. Madeszir była słodką księżniczką, ale ta! Torpeda łapiąca życie za rogi, ze śmiechem. Mam z nią kosmiczną łączność po alkoholu :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Pisałam to ja, a dodam, że urodą też grzeszy.
    Joanna

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wygląda na to, że chyba musisz do nas przyjechać. Ani alkoholu, ani torped Ci u nas nie zabraknie...

      Usuń
  7. Przyjadę obowiązkowo, jak tylko znajdę chwilę wolnego.
    Cudna jest, nawet bez alkoholu. I proszą mi ją tam karmić, bo coś chudziutkie te koniki.
    J.

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...