piątek, 21 lutego 2014

Kamyczek do ogródka mizantropa

Dyabli mnie podkusili i zajrzałem do statystyk Bloggera. Po raz kolejny NAJCZĘSTSZYM "słowem kluczowym", które zwracało w wyszukiwarce Google adres do naszego bloga okazało się wyrażenie, uwaga, uwaga: "turkmeski kot pustynny".

Dawno miałem o tym Państwu opowiedzieć, ale powstrzymywałem się przez wzgląd na Waszą miłość własną.

Oczywiście - chodzi tu o skecz Kabaretu Moralnego Niepokoju (należę do generacji prawdziwych dinozaurów, bo widziałem występ tego kabaretu w Klubie Karuzela kiedy był jeszcze prawdziwie amatorskim kabaretem studenckim, a nie przedsięwzięciem profesjonalnym...).


W dodatku - o skecz ŹLE zrozumiany.

Najpierw dosłownie źle, bo chodzi głównie o widzów niedosłyszących, którym się głoska "ń" gdzieś w ferworze walki zagubiła i stąd nieszczęsny "turkmeski", a nie, jak prawidłowo winno być w języku polskim, "turkmeński".

W dodatku, są to widzowie nie tylko niedosłyszący, ale też tacy, którzy jak żyrafa, śmieją się ostatni - bo nie łapią dowcipu (dlaczego "jak żyrafa", to pozwolicie, nie będę wyjaśniał...).

No i sami powiedzcie - jak, żyjąc ze świadomością tego faktu - nie być mizantropem..?


9 komentarzy:

  1. Hehehe u mnie w statystykach przez czas jakiś królowało "nagie Podlasie" ...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hmm... jest taka strona - nie będę udawał, że nie wiem!

      Usuń
    2. Poszłam śladem linków i sprawdziłam :P

      Usuń
  2. Nie chcę Ci dokładać kamyczków, ale nie wszystko rozumiem. Mojego bloga czyta trochę ludzi, którym koty na pewno do zasłon pasują i pogodziłam się z tym : (

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czekaj, czekaj! To może być ta sama "grupa docelowa" co u mnie..! Zaraz jakiś marketingowiec wymyśli, jak z nich zrobić "silos" konsumentów...

      Usuń
  3. Pociesz sie faktem, ze to tylko to co widzisz. Moze w tych 80-90% slow kluczowych, o ktorych google Ci nie mowi sa jakies madre?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ale wygląda na to, że nawet, jeśli tak jest, to wyszukujący mądrzejszych haseł po prostu do mnie nie wchodzą...

      Usuń
  4. Tego nie wiesz. Pierwsza pozycja (na wyszukiwane slowa kluczowe) w google analytics jak sprawdzisz to jest "not provided" bo google uwaza to za naruszenie prywatnosci. Ludzie wyszukujacy cos w wyszukiwarce a majacy konto na gmailu niemal na pewno nie dostarczaja Ci danych.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sam nie znam okolo 90% slow kluczowych z ktorych ludzie do mnie weszli. Kiedys wiedzialo sie wiecej...

      Usuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...