niedziela, 3 listopada 2013

To lubię

Pracowałem wczoraj od świtu


do zmierzchu


Czyli niedługo. Bo dzień do wybitnie długich nie należał.

Ale za to intensywnie - i z widocznymi efektami. Jak się Lepsza Połowa zapyta po powrocie co ja tu niby takiego robiłem - nie będę się wstydził, ani języka w gębie zapominał, tylko pokażę. To lubię!

Bynajmniej przy tym - nie polegało moje zajęcie na robieniu zdjęć. Te dwa powyżej to ze starych zapasów (i już je skasowałem z twardego dysku, co by miejsca nie zajmowały...).

Plecki mnie teraz trochę bolą. Zdałoby się wsiąść na Bubiszcze. To mi zawsze rozluźnia ponaciągane mięśnie szkieletowe. Ale nie..! Wszystko wskazuje na to, że Bubiszcze popracuje sobie trochę w ciągu nadchodzącego tygodnia. Ważniejsze zatem jest, żeby to JEJ plecki nie bolały, niż mnie. Pobiegamy sobie po lonżowniku - rozluźniająco.


Prac, już nie tak widowiskowych i nie aż tak potrzebnych jak wczoraj, zostało mi jeszcze i na dzisiaj i na jutro. Zaraz zatem wyłączam końputer i biorę się za sekator... To lubię!

Jak się człowiek zmęczy, to się nie ma siły bać. A powodów do leku jakoś mi się namnożyło: zaczynając od niepewnej przyszłości (tak w ogóle, a naszych źrebiąt w szczególności), a kończąc na konieczności podjęcia negocjacji z jakąś gdańską mafią, której bank sprzedał ostatnio nasz dług... I to ostatnie KONIECZNIE będę musiał zrobić już jutro - bo we wtorek wyłączają mi telefon, więc gówno sobie podzwonię...

2 komentarze:

  1. Wiesz co mnie wkurwia? Wkurwia mnie 03:04 http://www.redbull.co.uk/cs/Satellite/en_UK/Video/David-Lama-Tops-Trango-Tower-021243280987333. Jak huj, 3 sekundy później ujęcie na Lamę. Ma jakieś... 10 karabińczyków u pasa? Wkurwia mnie ta scena z przekazaniem karabińczyka. Rozumiem ją ale dalej mnie wkurwia. Wszyscy umrzemy. To jest nieuniknione. We fade to grey.


    S_S

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie oglądałem i nie chce mi się oglądać. Więc: nic z tego nie rozumiem. Kontynuację tematu uznam za spam...

      Usuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...