wtorek, 26 listopada 2013

Sierotki

Ruszyłem dupsko na Wielki Padok głównie z tą myślą, co by Ostowarka jakoś atrakcyjnie w pikselach oddać:


W końcu - co to za porządek..? Młodszy się sprzedał, a starszy ciągle niczyi...



Ale łatwiej to było założyć, niż wykonać. Lepsza Połowa twierdzi, że nic w tym dziwnego. Z łona matki nasz najstarszy też o własnych siłach wyjść nie chciał, trzeba go było wyciągać. To i z Boskiej Woli tak łatwo nie wybędzie...

Mijanek, jak zwykle, zapozował ładniej od brata:


Na tle pragermańskiego dębu...


i z czysto aryjskim, niebieskim oczkiem..!

Tak prawdę powiedziawszy, to całe stado było śnięte. Chłopcy mieli, a właściwie to dalej mają po temu o tyle słuszny powód, że wczoraj zostali zaszczepieni (taki wymóg panuje tam, gdzie wkrótce wyjadą...). Skądinąd - nie zauważyłem, żeby zrobiło to na nich wrażenie. Jak do tej pory żaden nawet nie kichnął. A spali, bo i matki spały:


i ciotki:


i niewiadomo, kto tak naprawdę bardziej był zaspany. Ostowarek:


czy ciotka Margire:


Która mniej - więcej już się chyba pozbierała po rozstaniu z córeczką.

Ale rozstanie z Knedlikiem to, mam wrażenie, zupełnie inna sprawa. Jak już ostatnio pisałem, dziwnie cicho na pastwisku. Kobyły tylko albo śpią (jak wyżej), albo żrą:


no i z chłopcami nie ma się kto bawić..!

I właśnie dlatego, sprzedani czy nie sprzedani - muszą stąd jak najszybciej wyjechać tam, gdzie będzie im weselej...

2 komentarze:

  1. Dzięki jeszcze raz za wsparcie. Po raz kolejny przekonuje się, że Jacek Kobus to "solidna firma" na którą zawsze można liczyć.

    Reaktywowane Oszczedzanie.biz zaliczyło blisko 1000 page views w ciągu 3 dni. To także Twoja zasługa!

    Zaczałęm blogować na Bloggerze dzięki Boska Wola/Agepo i dalej, choć nie raz mam różne zdania z Autorem, jestem fanem tego bloga.

    Czytelnicy!

    Proszę polecać Jacka znajomym, wchodzić, obserwować, motywować Autora i nie opierdzielać się. To rasowy blog "z jajem", w przeciwieństwie do tej całej mdłej blogowej popierdólki.

    To mówi wam oszczędnościowy blogger roku 2012 we własnej osobie!

    OdpowiedzUsuń
  2. To prawda, w końcu jakiś blog, który wnosi dużo więcej niż jakaś tam paplanina. A i w końcu ktoś co kocha to co ja.

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...