wtorek, 29 października 2013

Radość wieśmaka

Bracia i Siostry! Dzisiaj radośnie łączymy się w szczęściu z naszymi nowymi współwieśmakami, którzy wczoraj właśnie dopełnili, po uzyskaniu stosownej decyzji Agencji Nieruchomości Rolnych Skarbu Państwa, ostatnich formalności i stali się właścicielami pięknego, choć nieco zruinowanego gospodarstwa, które pokazują nam na filmikach.



Niestety - tylko w ten sposób się da, bo filmiki niepubliczne, trza na link kliknąć, co by je obejrzeć. Ale za to, jakeśmy zgodnie z Lepszą Połową stwierdzili - zajebjaszcze..! Chałupy i budynków (zawalonego kurnika nie wyłączając...) zazdraszczamy. Nie zazdraszczamy sąsiada przez płot i asfaltu pod oknem no ale cóż - nie można mieć wszystkiego...


Zdjęcie przedstawia "szczęśliwego wieśmaka". Na szczęście - i na dobry początek..!

14 komentarzy:

  1. ja się spodziewałem nieco innej fotki dziś,

    wiem, że dbasz o czytelniczki tym kolejnym maczo z gołą klatą, ale ja poproszę kolejna brunetkę :>

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Była rano. Dwie brunetki dziennie..? Kolega usiłuje jakiś rekord pobić..?

      Usuń
    2. apetyt rośnie...

      R.O. z pracy

      Usuń
    3. Myślałem, że WCZORAJSZA starczy co najmniej za dwie..? A tymczasem nawet słowa na jej temat się nie doczekałem...

      Usuń
    4. bo wczoraj to ja byłem na treningu robić taki sześciopak jak u kolesia ze zdjęcia nr 1

      Usuń
    5. aaa ta wczoraj... wczoraj...

      oczywiście zauważyłem, ale co tu dopowiadać do oczywistej oczywistości :-P

      Usuń
  2. Halo, halo, nie mamy asfaltu! Co za nieuważni widzowie z was! A sąsiedzi...? Wszystkich ich wykupimy i wysiedlimy!:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No tak, masz rację, to była droga gruntowa...

      Jeszcze raz gratuluję :-)

      Usuń
    2. Asfalt, nie asfalt, droga jest lepszej jakości niż na niejednym "nowym grodzonym osiedlu".

      Usuń
  3. Nie obejrzę, bo mi zeżre doładowanie w tempie błyskawicznym...! Daj jakieś fotki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Się nie da. Jak sami bohaterowie zechcą, to się pochwalą...

      Usuń
  4. Teraz ich czeka arbeit, arbeit, arbeit, pewnie minimum 2 lata, żeby to wyremontować i zagospodarować.
    Wygląda nieźle, bo nie widać grzyba i mokrych ścian, jak jeszcze nie śmierdzi w środku stęchlizną, to można z czystym sumieniem oblewać zakup.

    OdpowiedzUsuń
  5. Myślę, ze wiele osób ma podobne doświadczenia sprowadzając się na wieś, chodzi i o bałagan w obejściu i zniszczone budynki.
    Wiele wspomnień z naszych zmagań ze śmieciami na podwórzu obudziło się we mnie przy okazji oglądania tych filmów.
    Pozdrawiam i życzę wytrwałości w "walce",
    Tomek.

    OdpowiedzUsuń
  6. Dziękujemy za życzenia!

    Porządek stary już się wali,
    żywotem naszym jego zgon.
    Będziemy wspólnie pracowali
    i wspólny będzie pracy plon!

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...