środa, 25 września 2013

Goście, goście...

Nie mam czasu, nie ma mnie, nie orientuję się, zarobiony jestem, wpisu nie będzie! Później panie Lucku, później, może w przyszłym roku..? - że zacytuję klasykę...

Mieliśmy dzisiaj Bardzo Miłych Gości. Bardzo Mili Goście nazbierali trochę grzybków:


Naprawdę: nic specjalnego! Mimo to, Bardzo Mili Goście byli bardzo zadowoleni, mam wrażenie. No - co tu kryć: z uśmiechem na ustach wyjeżdżali...

Może dlatego, że przy okazji udało się chociaż te wysłodki buraczane, widoczne w tle, załatwić u Radka, druha mego serdecznego..?

Jutro planowany jest ulewny deszcz oraz kolejni Mili Goście. Sytuacja zatem się powtórzy, proszę rano na wpis nie czekać. Tym bardziej, że chyba właśnie (przy rąbaniu drewna oczywiście...) wymyśliłem, co bym ewentualnie mógł napisać dla "KT" - a to już nie jest "za pięć dwunasta", tylko "jedenasta pięćdziesiąt dziewięć"..! A w tej chwili jestem już zbyt zmęczony, żeby się tym zająć - i siłą rzeczy, przesuwa się to na rano...

9 komentarzy:

  1. W skupie pójdą po cenie kani (sowy) i na tym polega ten biznes :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Drogi wnusiu. Cosik sfrustrowany jesteś. Co cię boli?

    Shape_shifter

    OdpowiedzUsuń
  3. Panie Jacku. Proszę jeszcze więcej słitaśnych fotek grzybów zbieranych na wiadra z podpisami typu "słabo było" wstawiać. I potem dziwić się że grzybiarze łażą. Grubo jest! :)

    S_S

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Być może Pan Jacek poluje na grzybiarzy. Więc jakaś skuteczna przynęta potrzebna jest.

      Usuń
    2. Fakt: zastanawialiśmy się, czy by tu nęciska na grzybiarzy nie założyć. Niektórzy parkują tu całkiem wypasionymi furami i dochód z kindapingu, a choćby i z upłynniania fantów mógłby być całkiem kuszący...

      Dzisiejsi goście uzbierali mniej - więcej tyle samo. I to jest - słabo!

      W zeszłym roku mielibyśmy tyle SAMYCH TYLKO BOROWIKÓW. A nie jakiejś zbieraniny, z maślakiem lub kanią w roli głównej...

      Usuń
    3. Słabo? Ludzie kochani... pokrywy bagażnika nie można domknąć..., świat czegoś podobnego nie widział... tyle muchomorów w jednym miejscu.
      Oddajcie mi natychmiast te grzyby! :)

      Gość w dom, Bóg w dom, zaś cukier do kredensu.
      "W zeszłym roku mielibyśmy tyle SAMYCH TYLKO BOROWIKÓW"
      W charakterze miłych gości? :)

      Usuń
    4. Jak chcesz grzyby, to po nie przyjedź. Jeszcze dynię dołożę!

      Usuń
  4. Cieszę się, że ludzie są zaradni i pomysłowi.
    Dla mnie jest to powód do zadowolenia i optymizmu:)
    Jestem zauroczony Profesorem, jego ciekawym hobby i niezwykłymi wykładami.

    Shape_shifter, ucz się dobrych manier, bierz przykład z Profesora, nie konfabuluj i nie uprawiaj demagogii, bo w końcu mnie rozśmieszysz do bulu:)






    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...