czwartek, 11 lipca 2013

Myśl na dziś

Po dwóch dniach podróży, narad, spotkań i emocji - jestem zmęczony. Tak więc, będzie dziś bardzo krótko.

Czy wyobrażacie sobie Państwo ludzi MNIEJ godnych zaufania, niż politycy, którzy nami rządzą..?

Onegdaj, jakieś dwa tygodnie temu dopadł mnie na środku Wielkiego Padoku telefon. Jakaś panienka odezwała się w trubce temi słowy, iż dzwoni z agencji badania opinii publicznej i chce poznać moje stanowisko w sprawie sytuacji w kraju.

Natychmiast się rozłączyłem. Co prawda - ilość informacji, które na nasz temat gromadzi niemiłościwie nam panujące gosudarstwo jest już w tej chwili ZBYT DUŻA, by ktokolwiek był w stanie nad tym panować (nawet przy użyciu najnowocześniejszej technologii...) - a historia mr Snowdena, czy jak mu tam - tylko tę tezę, którą zresztą dawno, dawno temu już wygłosiłem, potwierdza.

Tym niemniej - strzeżonego, Pan Bóg strzeże. Telefon mam na abonament, skojarzyć numer z osobą bardzo łatwo, a przecież - taki wywiad się nagrywa: nie wyprę się zaterm, a wszystko co powiem, może być użyte przeciwko mnie!

Wojtek już kiedyś ostrzegał przed podawaniem prawdy o sobie niemiłościwie nam panującemu gosudarstwu przy okazji spisu powszechnego - i bezpieczniej jest się tej zasady trzymać.

Odnoszę jednak wrażenie, że wielu spośród Państwa uzna moją postawę za aspołeczną, a nawet - socjopatyczną.



Państwo bowiem - takie mam wrażenie po ostatnich dyskusjach - traktujecie świat po prostu i bez zmrużenia oka, biorąc za dobrą monetę wszystko, co rządzący chcą nam o sobie opowiadać: że oni chcą dobrze, że intencje mają jak najczystsze, a co najwyżej "materiał ludzki", którym przyszło im operować - nie trzyma standartu...

Tak jest - czy nie..? Przyznajecie się Państwo do takiej postawy..? Taką tylko miałem myśl - pytanie raczej - na dziś. Dobranoc Państwu...

7 komentarzy:

  1. >> Odnoszę jednak wrażenie, że wielu spośród Państwa uzna moją postawę za aspołeczną

    Myli się Pan, to jest postawa ZDROWOROZSĄDKOWA! Nie wiadomo kto tam siedzi i po cholerę to nagrywa. Może się okazać, że bez względu na to, co się powie i tak będzie wykorzystane przeciwko nam.

    Teraz najlepsze. Nie wiem czy Pan zauważył jak robiono tę ustawę śmieciowa. Trzeba było wypełniać oświadczenia o ilości osób a także podawać ich personalia. Tym sposobem władza zrobiła to, co chciała zrobić w spisie ale się chyba nie udało. Ma DOKŁADNĄ ilość gospodarstw domowych i mieszkańców.

    Moim zdaniem taki był główny sens wprowadzania tej ustawy (poza podwyżką opłat) !!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ciekawa hipoteza. Ale to łatwo chyba zweryfikować. Pracuje ktoś z
      Państwa w jakimś urzędzie gminy..? To proszę spróbować się dowiedzieć, czy danymi zebranymi przy okazji wprowadzania nowego "systemu śmieciowego" - ktoś z zewnątrz się interesował..?

      Usuń
  2. Pańska postawa jest bardzo dziwna, zważywszy na to ile Pan informacji o sobie podaje w internecie pod własnym nazwiskiem. Uważny czytelnik bloga wie zapewne nawet, gdzie robi Pan zakupy a jak coś zostaje umieszczone na serwerach Google'a to zostaje tam na zawsze. Tak więc w mojej opinii lepiej by Pan zrobił dezinformując Lewiatana.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Co robi mądry człowiek, gdy chce ukryć liść..? Mądry człowiek w takiej sytuacji - sadzi las!

      Usuń
    2. Zgadza się, a ta rozmowa telefoniczna to była świetna okazja, by posadzić parę nowych drzewek.

      Usuń
  3. "Państwo bowiem - takie mam wrażenie po ostatnich dyskusjach - traktujecie świat po prostu i bez zmrużenia oka, biorąc za dobrą monetę wszystko, co rządzący chcą nam o sobie opowiadać: że oni chcą dobrze, że intencje mają jak najczystsze, a co najwyżej "materiał ludzki", którym przyszło im operować - nie trzyma standartu..."

    Zarty sie Pana trzymaja(i to raczej kiepskie).


    "Odnoszę jednak wrażenie, że wielu spośród Państwa uzna moją postawę za aspołeczną, a nawet - socjopatyczną."

    W zadnym przypadku ale jak slusznie Anonimowy zauwazyl akurat w panskim przypadku to juz troche za pozno.


    Piotr34

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Skądże znowu! Przecież trafiają się tu i tam piewcy "cnót obywatelskich i republikańskich". Czyż otwartość w deklarowaniu i głoszeniu swych poglądów, zaufanie do państwa i jego urzędników i wiara w lepszą przyszłość pod światłym przewodem Ojców i Matek Narodu - nie są aby fundamentami "nowoczesnego patriotyzmu", wedle ZGODNEJ wykładni zarówno Donalda T., jak i Jarosława K...?

      Usuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...