poniedziałek, 20 maja 2013

Co to jest "3obieg.biz"..?

Już drugi raz w ciągu ostatnich dwóch tygodni, Blogger pokazuje jako jedno z ważniejszych źródeł wejść na tego bloga stronę: http://3obieg.biz.

Próbowałem oczywiście sprawdzić, cóż to za dziwo - pojawia się tylko żądanie logowania, którego nie jestem w stanie spełnić. Ki Dyabeł..?

Tym bardziej, że Google Analytics zdają się ten adres całkowicie ignorować - i nie pokazują ŻADNYCH z niego wyjść - w tym samym czasie. Dziwne...



Tymczasem - co tam słychać na gospodarstwie?

No cóż - same miłe wizyty były u nas wczoraj. Dlatego znowu nie daję żadnych zdjęć naszych koni, bo goście i tak robią lepsze. Nawet koćkodan tym razem był w miarę grzeczny - jednym z gości była Pani Doktor, której się bardzo boi i to go na większość nocy spacyfikowało..!

Obżarłem się tłustego, grilowanego mięcha, bo nasz sąsiad zgarnął mnie na chwilkę do siebie - teraz bym pobiegał, albo konno pojeździł, ale na razie poprawiłem wczoraj napisany artykuł dla "KT", a za chwilkę pójdę pielić ogródek.

Kiedy rano, około wpół do szóstej, poszedłem dawać koniowatym śniadanie (garsteczka owsa i po dwie marchewki, podarowane przez Zulusa) - wszystkie TRZY matki z przychówkiem i Knedlik na dokładkę - zgodnie mieścili się pod wiatą.

Znakiem tego - nasza najmłodsza została nareszcie przyjęta do stada. Na równych prawach z resztą źrebiąt. Niestety - teraz szwendają się z kąta w kąt, przeganiane przez meszki (zaplanowaną na wieczór burzę zaktualizowana prognoza pogody znowu przesuwa na jutro...) - więc i takiego ujęcia, odmiennego niż stan widziany tu jeszcze wczoraj - na razie nie zrobię.

Sielanka, no sielanka, co tu dużo opowiadać..?

Żeby tak jeszcze ktoś za to płacił...

3 komentarze:

  1. Ciekawe, nacisnęłam, otworzyła się pusta strona z napisem u góry w rogu "Hello world".

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To prawda. Wcześniej otwierała się strona logowania do Wordpressa...

      Usuń
    2. Właścicielem adresu jest niejaki p. Janusz Dąbrowski, powiązany ze spółką 3obieg sp. z o.o. która to powiązana jest z nowym ekranem. Tak z nudów sprawdziłem :) Shape_shifter

      Usuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...