sobota, 20 kwietnia 2013

Boks Ostowara

Konkurencyjne prognozy pogody, o których wspominałem wczoraj rano, sprawdziły się obie, a zarazem - nie sprawdziła się żadna. To znaczy - na ogół siąpiła marna mżawka. Ale od czasu do czasu w Niebiesiech otwierały się większe krany i polewało w miarę solidnie. Poza tym - zrobiło się chłodno i wilgotno.

Toteż, nasz mały "Starszy Sierżant" - większość minionej doby spędził w boksie:



"Boks" ma 16 m2 - z tym, że gdzieś tak 1/4 zajmuje zapas siana. Mogłem go przełożyć do przyczepy, ale powiem prawdę: nie chciało mi się... Zresztą, dzięki temu, położnica ma siano do woli!

Dzięki odizolowaniu noworodka, w pozostałej części wiaty, mogło się spokojnie rozłożyć (niemal dosłownie...) stado:


Niektórzy rozkładali się bardziej:


inni nie aż tak bardzo:

Dopiero, gdy wróciliśmy z targu i wziąłem się za sprzątanie - a jednocześnie zrobiło się jakby suszej i nawet ciut cieplej (choć, w chatce - właśnie rozpaliliśmy w Herculesie...) - wypuściłem Bubę z przychówkiem ze skrytki, co by rozprostowali nogi. No i prostują do tej pory. Przed wieczorem jednak - będziemy musieli ich schować ponownie. Noc zapowiada się chłodna...

6 komentarzy:

  1. Gratuluję!

    Pamiętam jak ponad miesiąc temu mówił Pan, że wstaje do niej w nocy, a ja mówiłem, że to jeszcze co najmniej miesiąc, sądząc po wymieniu. Tak czy inaczej gratuluję jeszcze raz!

    OdpowiedzUsuń
  2. Przyłączam się do gratulacji.

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratulacja, a zdjęcie z lecącymi spod ogona pączkami końskimi- rulezzzz! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję. Właśnie sobie przypomniałem, że to DRUGI RAZ, jak udało mi się szczelić Margire fotkę, gdy defekuje.

      Pierwszy raz to się stało, gdy jeszcze przy cycku była. Zdjęcie to wywołało skandal na "starej Volcie".

      Tego ostatniego - już nie ośmieliłem się na żadnych forach pokazywać...

      Usuń
    2. Dlaczego? Przecież wszystko co końskie nie jest nam obce!

      Usuń
    3. Zdjęcia awansowało do rangi graficznej metaforu aktualnego stanu forum... Czego, bynajmniej, nie planowałem..!

      Usuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...