czwartek, 7 marca 2013

Toaleta

W jaki sposób zadbać o futro na przedwiośniu? Nie ma to, jak toaleta piaskowa!












Oczywiście - nie wszyscy muszą zaraz korzystać. Niektórzy mogą, jak to w ostatnim miesiącu ciąży: po prostu spać...


A inni, nie wiem skądinąd, czy aby nie z tego samego powodu - mogą sobie upuszczać juchę nosem (na szczęście - wygląda to na powierzchowne otarcie - i wiele tego nie było...):


Przepraszam, że dziś tak skąpo w tekst, ale po prostu - zabiegany jestem.

Czekamy bowiem na deszcz. Który to deszcz jutro zamienić ma się w śnieg, a za kilka dni - w mróz i kolejny, Piąty Atak Zimy.

Z tego względu (bo wedle pierwotnej prognozy, miało zacząć padać już ok. 10.00 rano) rzuciłem się sprzątać wiatę i Padok Zimowy ledwo się rozwidniło - a potem: wziąłem się za rąbanie zgromadzonego przez ostatnie kilka dni drewna. I tak mi zeszło do południa.

Oczywiście - ani kropla na razie nie spadła. Czy i kiedy spadnie - będę informował w stosownym czasie.

Pośpiech udzielił się też i innym czworonogom (poza - jak widać powyżej - czterokopytnymi, bo te mają chyba lepszą prognozę i w żaden deszcz na razie nie wierzą...):


Zdążyłem też już napisać tekst dla "KT" - i, w konsekwencji, opuściła mnie wena. Jeśli będzie padać - jutro pofilozofujemy....

4 komentarze:

  1. U mnie pada. Moje konisko zażywa kąpieli błotnych :) Już nie mogę się doczekać na ciepłe dni, i zrobić mu porządną kąpiel. Ciekawe gdzie ten kiciuś tak się spieszy :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sylwestra biegnie oczywiście do swojego ukochanego pana... Nie widać..?

      Usuń
    2. Padać właśnie zaczęło...

      Usuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...