sobota, 20 października 2012

Mgła 2 i 3/4

Czy mogłem się powstrzymać..? Pewnie że nie! Pokusom należy ulegać od razu - jak radził kiedyś pewien nader biegły w sofistyce Dyabeł, bodaj czy nie u Dostojewskiego - inaczej, grozi popadnięcie w gorszy jeszcze grzech pychy. Tak więc, gdy wygoniłem konie na pastwisko i zobaczyłem co się dzieje - nie mieszkając wróciłem po aparat:
Nie to, żeby wszyscy zaraz musieli się zachwycać, bo w rzeczy samej - wcale się nie zachwycają:
W związku z czym wracam do opisywania przygód Klaudynki i Zulusa - o których, mam nadzieję, niezadługo przeczytacie w jakiejś końskiej prasie...

5 komentarzy:

  1. I to jest to dlaczego można zrezygnować z wszelkich "dobrodziejstw cywilizacji"

    "zazdroszczę Ci" w pozytywnym tego stwierdzenia znaczeniu.
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  2. Cuuudnie jak z Chełmońskiego. I Malczewskim malowane. A o natychmiastowym uleganiu pokusie pisał też Wańkowicz. Człowiek sie napokusi, napokusi i już nic nie kusi :D

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...