niedziela, 12 sierpnia 2012

Dzielni ludzie w drodze

Kilkanaście godzin temu z Pokłonnej Góry w Moskwie pluton Kozaków wyruszył w drogę do Paryża.


Po której byśmy nie byli stronie 200 lat temu - to są bardzo dzielni ludzie. Osobliwie, że - jak wyjaśniał materiał TVP o ich podróży - Jewrosojuz nawet szabel prawdziwych nie pozwolił im zabrać, muszą mieć atrapy. Bo jeszcze by komuś krzywdę po drodze zrobili? Albo obalili euro-socjalizm..?


Piłem drużestwo z Dońcam na rostowskim torze wyścigowym, gdzie nasze kobyły spędziły noc w drodze ze Stawropola do Warszawy w ich stanicy. Proszę: jeśli spotkacie tych dzielnych ludzi (za 2 tygodnie mniej więcej, wjadą do Polski) - pomóżcie im, czegokolwiek by nie potrzebowali..!

7 komentarzy:

  1. O masz, jak oni moga konno z Moskwy do Paryza (i tu mi sie natretnie nasuwa Wysocki i Vlady!!!) to ja tym bardziej moge wozem konnym z Newmarket w okolice Puszczy Bialowieskiej...

    Naprawde dzielni ludzie, mam nadzieje ze siodla maja wygodne...! Za dwa tygodnie i ja wjade do Polski, moze gdzies ich obacze.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pewnie że możesz. I nie daj sobie wmówić, że nie!

      A jeszcze się pochwalę, że tym razem wyprzedziłem Onet, bo "newsa" o kozackiej ekspedycji znalazłem dopiero rano: http://tiny.pl/h487w Komentarze, jak to na Onecie - nie wiadomo, czy śmiać się, czy płakać...

      Usuń
    2. Media najpierw musza dostac zezwolenie na publikacje, bo moze cos byc nie dla oczu publiki. Przykladowo filmiki o powodziach w Japonii ogladalam na niezaleznych stronach juz kilka godzin po, a w telewizji bylo 2 dni pozniej. Cenzura nadal dziala i nie wiem, czy nie gorsza niz za PRLu...

      Usuń
  2. To nie są harcerzyki. Ci "dzielni ludzie" są wspierani przez rząd FR, a budżet wyprawy opiewa na 2 mln Euro. Nie sądze, żeby potrzebowali pomocy od postronnych osób, etc. Mają "pobukowane" noclegi na całej trasie, obstawę odpowiednich służb, etc.

    OdpowiedzUsuń
  3. Dzielni- w tępieniu bezbronnych cywilów na pewno...

    OdpowiedzUsuń
  4. Wyjątkowo nie skasuję tych dwóch anonimów. Ale każdy następny napisany w tym tonie - wyleci w Kosmos!

    Dlaczego tych nie skasuję? Żebyście wiedzieli, jak tej sprawy NIE KOMENTOWAĆ. Bo moim zdaniem, takie właśnie "komentarze" - to jest typowe "Polactwo: małostkowa, żałosna, zapatrzona w siebie, zaściankowa, bezsilna mściwość...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jacku, ja mialam rownie idiotyczny komentarz na temat konia w derce, tez oczywiscie anonimowy... bo przeciez brak odwagi, zeby sie podpisac!

      Usuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...