piątek, 15 czerwca 2012

Czarna ręka

Wprawdzie koszyk może nie wygląda imponująco:

(zwłaszcza w towarzystwie koćkodana...)

ale to głównie dlatego, że większość pierwszych tegorocznych jagód pożarliśmy prosto z krzaczków jak dwa misie. Nie wyprzemy się:
A że moje paluchy dodatkowo czarne od brudu? A, bo mieliśmy dziś wyjątkowo udany "dzień zbieracza"!

Ledwo zdążyłem się wczoraj poskarżyć sąsiadowi, którego podwoziłem do lekarza, że przydałoby się zbudować szklarnię. Ledwo sąsiad zdążył mi się zwierzyć, że szkoda, bo parę lat wcześniej sam na naszej działce wyrzucił kilkanaście kompletnych starych okien (to już wiem, skąd się wzięło tyle szkła...). Nawet nie zdążyłem o tym wszystkim opowiedzieć Lepszej Połowie - kiedy ta woła (a jechaliśmy właśnie na jagody): popatrz, okna z szybami ktoś wyrzucił, błyszczy się w trawie!

faktycznie: leżał sobie przy drodze komplet z 22 elementów. Kilka szyb lekko zarysowanych, poza tym - wszystko cycuś glancuś.

Znakiem tego: szklarnię czas stawiać...

Trochę może późno jak na ten rok - ale co ja poradzę: przecież się szyby przy drodze nie rodzą, wcześniej ich tam nie było.

3 komentarze:

  1. W tym roku i ja się zaczęłam zastanawiać nad szklarnią, ale ja nad taką malutką :)
    Nie przepadam za dużymi szklarniami na małych działkach, a taką właśnie zamieszkuję.
    Jagody najpiękniejsze mam w mojej wsi, tylko zbyt mało czasu na ich zbieranie.
    A takie zbiory, jak szyby akurat zamówione na szklarnię po prostu trzeba brać i wykorzystywać!
    Fajnie się złożyło :)
    pozdrowienia!

    OdpowiedzUsuń
  2. no proszę - kolega z Boskiej Woli znów w pełnej formie autorskiej - życzyłem sobie jakiś hardkor i oto mamy zdjęcie zakrwawionej ręki a na drugiej ślady węgla

    znak że najpierw była rzeźnia, a potem komuś chata poszła z dymem

    ciekaw jestem komu?

    OdpowiedzUsuń
  3. Co za rok....:( Żebym o jagodach w lesie dowiadywała się z blogów..
    Pocieszający jest fakt, że jak moje młode już będą łazić porządnie, to powrócę nareszcie na przyrody łono- znaczy do lasów, pól i innych chaszczy...

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...