czwartek, 27 października 2011

Znaczenie mózgu

Zawsze to podejrzewałem! Znaczenie mózgu dla funkcjonowania organizmu jest przeceniane. Od dziś mam dowód. W Kampinosie trafiłem do przesympatycznych państwa doktorostwa (mam nadzieję, że nas kiedyś odwiedzą...) akurat, gdy zajmowali się m.in. rudym kotkiem, na którego dzieci zrzuciły deskę, skutecznie go odmóżdżając. Mimo tego, pacjent żył i miał się zasadniczo - nie gorzej niż przedtem.

To pewnie dlatego - zauważyła pani doktor - że chłopak. Może sobie brak mózgu kompensować innym organem...
A co Czytelniczki o tym sądzą..?

5 komentarzy:

  1. Pani doktor bardzo madra kobieta :)))

    OdpowiedzUsuń
  2. Cóż, znakomitą puentą dla Twojego wpisu stanowi filmik na temat różnic w mózgu kobiety i mężczyzny. Rzeczywiście, wychodzi na to, że zasadniczą rzeczą w mózgu mężczyzny jest... pustka. To nie ja, to psychologowie na to zwrócili uwagę :-)

    http://www.youtube.com/watch?v=aZBhyPiyeOs

    OdpowiedzUsuń
  3. Znam kilku osobników płci męskiej, z zachowania których wynika, że są pozbawieni organu służącego myśleniu. Są bardzo szczęśliwi, nie dotyczą ich problemy ludzi myślących i wrażliwych. Czy rekompensują sobie to innym organem, nie mam pojęcia.
    Niestety, miałam też do czynienia z kobietami na które spadła deska. Te mają zazwyczaj dobrze rozwinięty organ mowy.

    OdpowiedzUsuń
  4. Za 2 godziny idę na siłownię, nareeeszcieeee ;-)

    Mam też nadzieje że stosunek masowy mózg/bicepsy mi się polepszy na korzyść tych ostatnich.

    OdpowiedzUsuń
  5. @ Łucjo

    Jak zwykle trafiasz w samo sedno. Ukłony od Lepszej Połowy!

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...