niedziela, 4 września 2011

Sprzedam VW Passat Kombi 1,9 TD 1995 rok

301.000 km przebiegu. Do zrobienia: prawa tylna lampa zespolona, klamka od drzwi kierowcy, olej i filtry do wymiany, opony zimowe, lewa przednia felga lekko zósemkowana, ślady korozji na wewnętrznej powierzchni lewego tylnego nadkola. Silnik ma ładny dźwięk, samochód był bardzo zadbany nim pół roku temu Ojciec mi go podarował. Zawieszenie - JESZCZE - w stanie dobrym, luz na kierownicy minimalny, biegi jak to w volkswagenie - wymagają odrobiny cierpliwości. OC i przegląd - do zrobienia.




Jak widać (a może nie?) próbowałem nawet go umyć, co przy stanie naszej piaszczystej drogi jest syzyfowym zajęciem. Cena: 5.500 zł (pięć tysięcy pięćset złotych) - do delikatnych negocjacji.

3 komentarze:

  1. jak sprzedawałem swoje poprzednie auto, kupiłem jeszcze świnkę zapachową - dokładnie to samo co drzewko, ale jakoś bardziej swojsko

    OdpowiedzUsuń
  2. A nyślisz dlaczego nazywamy go "Wunderbaumem"..?

    OdpowiedzUsuń
  3. niezłe, haha

    moja foka to jakiś wehrmachtowski demobil, jeździła bodajże w żandarmerii

    to ją nazwę: wunderwaffe :>

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...