poniedziałek, 18 lipca 2011

Zbliża się front

atmosferyczny. Co poznajemy m.in. po tym, że prawie nie ma rosy. Znaczy się - będzie dziś lało. Na bank. Pytanie tylko - kiedy? I ile siana zdążę do tego czasu zwieźć, jeśli w ogóle?

Poza tym - luzik. Udało mi się znaleźć bezpiecznik wewnątrz naszego przepływowego ogrzewacza wody, dzięki czemu umyłem się pod ciepłym, a nie pod zimnym prysznicem jak wieczorem. Ktoś mógłby zapytać, dlaczego nie przeczytałem najpierw instrukcji obsługi, że musiałem tego bezpiecznik szukać? Odpowiem po żydowsku, pytaniem na pytanie: a Ty, Kolego, przechowujesz w łatwo dostępnym miejscu instrukcje do wszystkich nowo kupowanych, z założenia bezawaryjnych sprzętów - i jeszcze potrafisz je po trzech latach znaleźć..?

Muszę jeszcze znaleźć na okolicznych śmieciowiskach wannę. Do pojenia koni. Swoją właśnie tej nocy roz..yły w drebiezgi. Fakt, że kosztowała 20 złotych i wytrzymała trzy lata bez trzech tygodni jest tu niewielką pociechą w sytuacji gdy na razie nawet tych 20 złotych nie mam - a zresztą, nie co dzień wyprzedają w Praktikerze lekko zarysowane wanny akrylowe, nieprawdaż? Mam nadzieję, że w którymś z dołów śmieciowych w promieniu kilometra coś się znajdzie...

3 komentarze:

  1. Mam nadzieję, że ten deszcz jeszcze trochę poczeka, bo mam jeszcze parę robót na dworze do wykonania.
    I życzę znalezienia tej dobrej wanny.
    Obrazek przypomina mi mnie podczas tego całego zamieszania remontowego - którego chwilowo mam zawieszenie.
    Powodzenia i mam nadzieję, że wkrótce problemy finansowe się rozwiążą!

    OdpowiedzUsuń
  2. jeśli wanna jest z metalu - już dawno jest w skupie złomu a nie w śmieciowym dole

    ale można spróbować poszukać

    OdpowiedzUsuń
  3. Moj patent na instrukcje wszelakie, a sporo ich.Otoz; jedna szuflade podzielilem kawalkiem sklejki na pol.Z przodu miejsce na poczte, typu rachunki i inne takie, a kt. musza byc systematycznie i terminowo "zalatwiane", stad latwo pamietac, co znajduje sie z tylu szuflady.Pozdrawiam, zycze dobrej pogody, oraz rychlego przyplywu gotowki.

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...