środa, 29 czerwca 2011

Jak zostałem Spargelmenem

Lepsza Połowa odkryła w jaki sposób masażem kręgosłupa na wysokości słabizny sprawić, że konie robią głupie miny. Najwyraziściej widać to na Maleństwie:
;
Drugim najbardziej miniastym koniem jest Melesugun:
Natomiast Buba, choć masaż lubi, zachowuje kamienny spokój:
Lepszej Połowie wyrosła też, obok spirali ziołowej - posiana ot tak sobie, mimochodem (jak mimochodem Goethe podczas spacerów rozsiewał nasiona różnych roślin) gorczyca:
A ja zostałem Spargelmenem. Z przesadzonych kilka tygodni temu kłączy zdziczałego asparagusa, wyrosły właśnie nowe łodyżki:
w tym, co jest dla mnie niepomierną zagadką, jako że z tego co czytałem, nie jest to proste i wymaga specjalnych zabiegów, których jako żywo - nie stosowałem - jedna łodyżka ewidentnie... spożywcza! Bardzo proszę:
Jak to możliwe..? Nie wiem, ale nie powiem, żebym się nie cieszył.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...