poniedziałek, 4 kwietnia 2011

Golden Loch

Słowo się rzekło - kobyłka u płota (jedna kobyłka..? Cztery by się znalazły, a co mi tam..!). Obiecałem sobie przy Lepszej Połowie jako świadkini, że jak sprzedam zioła - to sobie kupię w Pierdonce tamtejsze mysie szczyny pod szumną nazwą "Golden Loch". No i kupiłem:
Obrzydlistwo. Ale na moje spracowane (a i trochę bolące po zimnym poranku - zdążyłem przed wyjazdem do Siedlec posprzątać pod wiatą, zerwawszy się o 5.30! - tudzież, co tu kryć: oparzone wczorajszym pilawem z kaczki...) gardło jakoś nadspodziewanie kojąco działa.

Tymczasem nad Boską Wolę nadciągają ciemne chmury. I bardzo dobrze! Mam nadzieję, że obiecane w prognozie pogody 4 mm deszczu spłuczą wapno rozrzucone w sobotę na Pierwszym Padoku...

6 komentarzy:

  1. Zamiast się truć mysimi szczynami polecam dobre zdrowe naturalne polskie piwo niepasteryzowane - o którym co nieco u siebie ostatnio pisuje!

    Jeśli ktoś nie lubi piwa, a gorzałkę - to - jak Nikoś Dyzma też poleca - tylko dobra polska czysta, a nie jakieś zachodnie perfumy, bejce z cukrem = łiskacze!

    A tak w ogóle to najlepiej cokolwiek, byle swojskie!

    Na zdrowie!

    OdpowiedzUsuń
  2. Ciesze się, że zła passa się odmieniła.

    OdpowiedzUsuń
  3. Napojów made in Bieda nie polecam; nie lepiej już, jkobusie, zainwestować w zdrowsze i smaczniejsze napoje, np. piwo Łomża? Albo Perła- teraz można ją wszędzie dostać, a jest pyszna!

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja z Biedronki ewentualnie wina polecam. Wysokoprocentowych nie próbowałam, bo nie pijam. A w kwestii deszczu - może chcecie trochę naszego?

    OdpowiedzUsuń
  5. hej, ja żartowałem, przecież jak ktoś lubi łiskacze to niech sobie pije

    offtop:
    Asia i Wojtek - ja poważnie myślę o zamieszkaniu w waszych stronach, to jedna z kilku moich mocnych alternatyw: Kociewie, Żuławy/Mierzeja, 3miasto/okolica

    OdpowiedzUsuń
  6. Widzę, że zaszalałeś z łyskaczem :))
    Nie piłam, nie znam, nie będę oceniać smaku przez bloga!
    U nas popaduje jakoś tak trochę co noc. :)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...