czwartek, 17 lutego 2011

I sraczka i przemarsz wojsk!


Dostałem robotę. Gratulację będę przyjmował za jakieś dwa miesiące, jak coś konkretnego z tego wyniknie. Na razie – z punktu podpadam. Zaprojektowałem rano logo i napisałem tekst do folderu, tylko co z tego, skoro od 8.00 rano nie mogę go moim przedcywilizacyjnym netem wysłać..? No i last, but not least: pojechałem rano do sklepu po chleb samochodem i wróciłem na piechotę. Przy zapłonie wszystko zgasło i już nie zapala. Znakiem tego – bezpiecznik szlag trafił. Nie pierwszy raz. Próbowałem wymienić, ale albo nie mam już ani jednego dobrego w skrytce, albo zgrabiałymi z zimna paluchami nie byłem w stanie porządnie wcisnąć. Większość mi zresztą gdzieś w czeluściach karoserii poznikała przy tym wciskaniu.

Jak tylko uda mi się ponownie połączyć z netem (piąty czy szósty raz mnie już rozłączyło w ogóle, total…) i wyślę wreszcie tego maila – maszeruję do najbliższej stacji benzynowej po nowy komplet bezpieczników. Wrrrr…! To tylko 6 km w jedną stronę.

A wieczorem, jeśli będzie czas i będę jeszcze w stanie – napiszę jeszcze raz co myślę o państwie i dlaczego uważam, że powinno być możliwie jak najsłabsze i jak najbardziej skorumpowane.

4 komentarze:

  1. mi by się nie chciało tyle maszerować, ale bym koniem pojechał, leniwy jestem

    OdpowiedzUsuń
  2. My na takie okazje mamy rower.
    Trzymam kciuki za nową robotę i nie przejmuj się, co się popieprzy, to się w końcu musi polepszyć :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Witaj, fajnie Wam, że się spotkaliście z Meczetą, to po pierwsze! :)
    Po drugie faktycznie były powody do biegania i marszobiegu, ja nawet tego dziś nie mogę, bo mnie jakaś grypa bierze i czuję się kiepskawo.
    Ale ten stan zamierzam zakończyć dziś, a jutro...
    Jutro już będzie lepiej! :)
    Czego i Tobie i Twojemu netowi i samochodowi życzę!

    OdpowiedzUsuń
  4. dopiero zakumałem, że gafę palnąłem

    nie mówi się jechać koniem, tylko jeździć konno

    reedukacja

    bardzo dawno nie używałem języka polskiego pisemnie, 90% treści którą czytam i oglądam jest anglojęzyczna

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...