sobota, 4 grudnia 2010

Foto - foto

Jeszcze tydzień temu było u nas tak:
Kto to zrobił? Gryzoń? Człek? Pojęcia nie mam... Nie ja w każdym razie..!
To zaś zrobiły zwyczajnie - bakterie i grzyby
A to - dla odmiany - jest skutek lenistwa.  Lenistwo bowiem sprawiło, że rowy melioracyjne w naszej okolicy zarosły i zamuliły się...

Za to w miniony poniedziałek było już tak:
A dzisiaj było już tak:
Przy czym dach wiaty dla koni - gdzie śniegu byłu do 60 cm - właśnie odśnieżyłem. Co w zupełności tłumaczy, dlaczego znowu jestem kompletnie padnięty i chce mi się tylko spać...








1 komentarz:

  1. Może warto sprawdzić, czy w "nadrożnym" bajorze jakiś bóbr nie zamieszkał? Mogło też coś zmutowanego też z Jeziora Przeklętego też wyjść. Lepiej dobrze drzwi zamknijcie... ;)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...