poniedziałek, 4 października 2010

Długa noc, długi dzień i deski dwie...

Nie, nie na trumnę. Tak źle jeszcze nie jest. Przed chwilą któreś z czterokopytnych wykopało je z jednej ze ścian wiaty. Rano będę musiał to naprawić. A tak coś czuję, że to dopiero początek...

Cóż: dzieci się nudzą! Ale przynajmniej już się nauczyły, że na śniadanie należy wracać do domu. Trzeba tylko jeszcze popracować nad synchronizacją czasową. Bo skoro już MUSZĄ wychodzić gdzieś w nocy, to mogłyby wracać o 6.00, kiedy i tak wstaję, a nie budzić mnie osobno o 2.55 (jakby Koćkodan nie robił tego swoją drogą...) tylko po to, żeby je wpuścić z powrotem na padok. Czy mam zostawiać po prostu na noc otwarte..?

Noc była długa i męcząca. W dzień, oprócz tego, że tagowałem posty (mniej niż 100 mi jeszcze zostało: nie narzekam, sam jestem sobie winien, było to robić od razu...) i próbowałem coś poprawić z wyglądem bloga (najuprzejmiej proszę o opinie), to głównie rżnąłem. Wielką kupę drewna narżnąłem. I jeszcze większą narżnę jutro.

Lepsza Połowa rozkosznie napaliła w kozie. Cieplusio jest i chce się spać. Więcej nic dzisiaj więc nie napiszę. Czuję się mniej więcej tak:
Tylko jeszcze sukces Lepszej Połowy obwieszczę. Udało się jej zmylić te głupie myszy. Chleba położonego na parapecie zamiast na półce nad kuchnią - nie znalazły!

5 komentarzy:

  1. Mi osobiście ten jasny niebieski się nie podoba (rzecz gustu). Jakby Pan chciał mieć więcej opcji szablonów to polecam sprawdzić np. tego linka:

    http://btemplates.com/blogger-templates/3-columns/

    Jest tam "amerykańska" instrukcja jak to zainstalować, więc nie powinien mieć Pan żadnego problemu.

    Muszę ostrzec, że nie wszystkie "pasują" więc dobrze jest posprawdzać na osobnym blogu (zakłada Pan osobnego bloga do testowania). Oczywiście przed "cudowaniem" polecam skopiować kod html.

    Również polecam wybrać szablon tzw. trójkolumnowy - Pan ma teraz dwukolumnowy (kolumna tekstu i kolumna z boku, różnych gażdzetó). Taki trójkolumnowy pozwala więcej rzeczy "upchnąć" na blogu, które są widoczne bez przewijania, co jest wygodne dla czytelników.

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo dziękuję za porady. Prawdę pisząc, podobał mi się ascetyzm tego szablonu, którego używałem poprzednio. Tyle, że jak próbowałem w niego upchnąć więcej funkcji ułatwiających Czytelnikom wyszukiwanie postów (etykiety, najpopularniejsze posty), to mi się zwyczajnie rozsypał i stąd coś trzeba było zmienić. Jeszcze nad tym popracuję...

    OdpowiedzUsuń
  3. W zakładce "projekt" potem "Projektant szablonów"

    Można wybrać w zakładce "Szablon" jakiś biały, potem w zakładce "układ" wybrać trójkolumnowy (trzeci z dostępnych układów od góry).

    OdpowiedzUsuń
  4. Lepiej nie będzie. Jeszcze raz dziękuję!

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...