czwartek, 19 sierpnia 2010

Odświeżenie

Powinienem podsumować dyskusję pod wczorajszym wpisem o fekaliach. Swoją drogą - ciekawe, że nikt z Państwa nie zauważył, że jego tytuł jest kpiną z pewnego bardzo zarozumiałego filozofa..? Ale nie mam sił. Od rana łeb mi na...dala (nie powiem, że "mam migrenę", bo migreny to miewa hrabina Potocka, a nie ja...). Nawet ciężka praca przy wkopywaniu słupków na froncie Wielkiego Padoku mi nie pomogła. Dopiero teraz, po łyknięciu procha, którego kupiłem po drodze w naszym wiejskim sklepiku, powoli mi przechodzi. Ustała też zresztą przyczyna całej tej słabości. Po prostu, od rana zanosiło się na to:
Przyszło, zagrzmiało, polało, a teraz jest już pięknie:





Nastąpiło odświeżenie. Idziemy rozciągnąć sznurki (uzyskane od Radka, druha mego serdecznego, podobnie jak paliwo do Wendi i pieniądze na konieczne zakupy żywnościowe...) na froncie Wielkiego Padoku. Po obiedzie przegonimy tam koniowate. Jeśli będzie odpowiednie światło - zamieszczę fotorelację.

4 komentarze:

  1. Miłośnik Orientu19 sierpnia 2010 15:05

    Myślę, że wszyscy zauważyli tytuł zbioru aforyzmów Nieckiego (bardzo udanego zresztą), tylko wydawało się to na tyle oczywiste, że nie było celowe wspominanie.

    Czy w Pana sytuacji finansowej nie warto rozważyć upłynnienia jakiegoś turkmena?? Byłaby okazja przetestować rynek w PL na te konie, a budżet by się podreperował. (Przeprasza, że wchodzę z butami w nieswoje tereny, tym bardziej anonimowo, ale ciągłe blogowe epatowanie tarapatami finansowymi niejako usprawiedliwia takie pytanie)

    OdpowiedzUsuń
  2. @Miłośnik Orientu

    Odpisałem w treści następnego posta.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja tam prosty człowiek jestem, ale czy nie chodzi o Nietzschego? On chyba nawet książkę taką popełnił, którą "Za młodu" nawet przeczytałem...

    OdpowiedzUsuń
  4. Panie Wojtku: pewnie że tak. Po prostu kolega/koleżanka Miłośnik Orientu użyła jednego z wariantów polskiej pisowni tego nazwiska (ja raczej słyszałem o "Niczyńskim" - ale to naprawdę bez znaczenia...).

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...