piątek, 20 sierpnia 2010

Lepszej Połowy zabawy z aparatem

Dzisiaj obserwacją koniowatych na Wielkim Padoku zabawiała się Lepsza Połowa - oto efekt jej spostrzegawczości:

Nasi romantyczni emeryci. Tak prawdę powiedziawszy to są parą od... 15 lat..? Mają dłuższy staż niż my z Lepszą Połową w każdym razie! To nic, że Gluś jest wałachem. Liczy się uczucie...



Różne kombinacje padokowe



Nasz osiołek

A teraz - uwaga! Uwaga! Konkurs dla Wiernych i Spostrzegawczych Czytelników. Oto trzy różne, choć tak samo błyszczące futra:

A. 
B.
C.
Proszę przyporządkować, do którego z naszych koni te futra należą..?

1. Margire
2. Melesugun
3. Osman Guli

Autor prawidłowej odpowiedzi otrzyma płytkę z moją pracą podyplomową o koniach achałtekińskich. O ile poda adres do wysyłki, rzecz jasna :-) Liczy się tylko pierwsza odpowiedź bezbłędna, tj. prawidłowo przyporządkowująca wszystkie futra wszystkim nosicielkom.

Na zakończenie, całkiem luźne impresje Lepszej Połowy:
Ławeczka pod brzózką, którą ustawiłem już jakiś czas temu, a zapomniałem się byłem pochwalić (ławeczki zresztą są już dwie, druga przy ujeżdżalni).
Purchawka. Ot, tak sobie...

7 komentarzy:

  1. Piękne te koniki! :)
    Kiedyś trochę próbowałam dosiadać różnych koni i wiem jakie to wspaniałe zwierzęta. Większość z nich ma o wiele ciekawsze charaktery od ludzi :)
    Jeśli chodzi o zagadnę, to ja wymiękam. Nie znam się na tym zupełnie i nie widzę różnicy :)
    pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuję za pozdrowienia. Mam nadzieję, że zajrzysz jeszcze kiedyś..?

    Cóż: czekam na rozwiązanie zagadki! To wcale nie jest takie trudne...

    OdpowiedzUsuń
  3. No to spróbuję :). A.-1, B.-2, C.-3. W każdym razie ostatnie to na pewno Osman Guli :).

    OdpowiedzUsuń
  4. Tak jest! Poproszę o adres to jutro wyślę nagrodę. Mój mail gdzieś tu się powinien pokazywać, a jak nie, to podaję: jacekkobus@mac.com

    Mówiłem, że to nie takie trudne..?

    OdpowiedzUsuń
  5. Ale fajnie, chyba po raz pierwszy z życiu coś wygrałam :). Mój adres: kawusia2003@buziaczek.pl

    Pozdrawiam serdecznie i nadal Wam kibicuję :).

    Magda

    OdpowiedzUsuń
  6. Jak wiesz próbuję się oderwać od uzależnienia, więc dziś już nawet bym nie próbowała zgadywać. Ale cieszę się, że komuś się udało.
    A zaglądać będę na pewno :)
    Mój prawie jedyny kontakt żywy z konikami miał miejsce dawno temu na pewnym obozie jeździeckim, kiedy miałam jakieś 18 latek.
    Ale nigdy nie nauczyłam się porządnie współpracować z koniem. Nie boję się ich jednak i najlepiej z tamtych czasów wspominam ich oporządzanie.
    pozdrowienia Jacku:)


    p.s. A tak przy okazji, może dodaj jakiegoś nicka, bo pisanie do Ciebie boskawola jakoś mi nie przechodzi przez klawiaturę :))

    OdpowiedzUsuń
  7. Pisz po prostu po imieniu. Nigdy nie byłem dobry w wymyślaniu nicków. Dlatego na wszystkich forach internetowych loguję się jako "jkobus" - co było ongiś moim loginem do służbowego komputera i tak zostało. A Boska Wola to po prostu nazwa naszej wsi. Fakt: bardzo ładna! Niczego lepszego nie wymyślę...

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...