czwartek, 15 lipca 2010

PRL is back..?

Hasło niby słuszne:

Tylko:
- dlaczego w takim razie zniknął z okolic zejścia na plażę kosz na śmieci, który był tam jeszcze rok temu..?
- i jak się ma takie edukowanie narodu (i niewiennej dziatwy) do owego, jaskrawą czerwienią poniżej przez anonimową władzę zarządzonego zakazu kąpieli, którego przecież nikt (z ową dziatwą na czele) nie przestrzega i przestrzegać nie ma zamiaru..?

Nawet jeśli ktoś chciał dobrze, to wyszło jak zwykle. I jeszcze PRL powiało...

4 komentarze:

  1. o voltowiczach zapomniałeś? ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale że w sensie..? Zaglądam od czasu do czasu, ale wypowiadać się nie mogę: Moderacja jasno mi powiedziała, że jestem niepożądanym gościem. Nie rozumiem co prawda dlaczego, ale czy ja muszę wszystko rozumieć?

    OdpowiedzUsuń
  3. dziwne, ale to nie moderacja tworzy forum przecież.
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie zwykłem się pchać, gdzie mnie nie chcą. Po namyśle zrezygnowałem z pomysłu skasowania profilu, co by tylko niepotrzebnego zamieszania narobiło. Im ciszej nad tą trumną, tym lepiej. Zresztą, na forum i tak nie dzieje się nic takiego, co by mnie miało jakoś szczególnie zajmować... Również pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...