środa, 16 czerwca 2010

Ciemne chmury

Wedle prognozy pogody na Onecie nie ma z tych chmur, które w tej chwili nad nami wiszą ani kropelka deszczu spaść. Oby. M. przewrócił wczoraj nasze zamokłe siano. Do wieczora prawie wyschło. Dziś można by zagrabiać, kostkować i zbierać. Jak znowu nie zamoknie...

Sprawdzę pocztę i jadę do M. Iskierka rzuciła się wczoraj na niego z zębami. Zdążył uciec, ale wygląda na to, że mamy problem. Obawiam się przy tym, że Monty Robertsem tego problemu nie rozwiążemy... Ale, jak to podobno mówił mój ulubiony Anty-bohater, czyli niejaki Józef P.: "głową muru nie przebijesz, ale jak nie masz pod ręką młotka..?" W każdym razie, historia Iskierki się nie kończy. Podobnie jak sianokosy.

Mam prośbę: zapewne ktoś z Państwa dał w jakichś komentarzach linki do mnie na tym i na tym blogu. Próbowałem te linki znaleźć, gdy mi o nich Google Analytics zameldowało, ale taki tam chaos, że się pogubiłem, a na sprawdzanie wpis po wpisie po prostu nie mam czasu. Czy mógłbym liczyć na pomoc i wskazanie, gdzie powinienem dokładnie szukać? Jednocześnie wszystkich Państwa, którzy tu z tych stron trafili, bardzo serdecznie witam. Na razie, niestety, koncentruję się na gospodarstwie, bo taki czas. Ale już niedługo wrócę do lektury XIX-wiecznej prasy katolickiej, to może coś dla Państwa ciekawego znajdę? Proszę zatem zaglądać tu od czasu do czasu. Może zostaniemy razem na dłużej?

2 komentarze:

  1. Dzień dobry Panu.
    Nie wiem czy Pan się interesował - z dopłat na łąki oprócz unijnych, za przeżuwacze czy trudne warunki można jeszcze dostać: uprawę ekstensywną i ptaki. Płaci się 2K zł za gościa, który się tym zajmuje. Te pieniądze potem agencja zwraca. Jeśli ma Pan łąki przy wodzie - to na pewno pożądane ptaki się znajdą. Razem to może wyjść jakieś 2 tys PLN z hektara.

    OdpowiedzUsuń
  2. W pobliżu nie ma żadnej wody. A ja nie cierpię biurokracji i nie wierzę, że nawet 2000 zł na hektar raz do roku cokolwiek by zmieniło w naszej sytuacji. Pracę muszę znaleźć. Tylko tyle i aż tyle...

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...