sobota, 17 kwietnia 2010

Rekord

Bardzo serdecznie Państwa witam i dziękuję za odwiedziny. W ciągu ostatnich dwóch dni pobiliśmy razem rekord. Jeszcze nigdy liczba odwiedziny na tym blogu nie przekroczyła 100 w ciągu doby. Tymczasem w czwartek zajrzeliście tu Państwo 134, a w piątek 115 razy. Jest mi niezmiernie miło!

Mam nadzieję, że przynajmniej część z Państwa będzie tu od czasu do czasu zaglądać stale. Zapraszam.

Tymczasem, wieści z Czech nie najlepsze. Dziewczynki, choć według badania sprzed trzech tygodni powinny właśnie mieć ruję, jakoś nie wykazują ochoty na seks. Być może jutro uda się pokryć Osman Guli, która dziś już się trochę interesowała chłopakami. Ale Melesugun dalej zadziera nosa!

W każdym razie, odłożyłem wyjazd po nie co najmniej do poniedziałku.

2 komentarze:

  1. Zdaje się, wstrzeliłeś się tytułem w najbardziej ostatnio popularny temat w necie.
    Pozdrawiam, Ewa S.

    OdpowiedzUsuń
  2. W sumie to był przypadek. Ale dzisiaj już celowo poszedłem po bandzie :-)))

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...