poniedziałek, 15 marca 2010

Gnój użyźnia

Znowu śnieżna zadymka sprowokowała mnie do zanudzenia Państwa nadmiernym słowotokiem. Mam nadzieję, że to ostatni raz w tym roku. Efekt dwóch dni opadu (właściwie nocy, bo najwięcej spadło nocami), można obejrzeć na zdjęciach. Co prawda, tak właściwie, to próbowałem sfotografować poranną mgłę na śniegu, bardzo piękną i poetyczną, co mi się chyba nie udało - a teraz już mgły nie ma, a śnieg z drzew i z dachu zaczyna spadać...




Jak się dobrze przypatrzeć, mgłę widać. Zdjęcia z 6.00 rano, tuż po porannym karmieniu koni i rozpaleniu w kozie.

Oba wczorajsze megateksty wymyśliły mi się przy robocie: pierwszy, niewątpliwie sprowokowany postami p. Ewy, przy sobotnim rżnięciu drewna przy pomocy potężnej pilarki pożyczonej od Wojtka (też i narżnęło mi się sporo, a potem jeszcze trzeba to było porąbać...), a popołudniowy - klasycznie, przy wywożeniu gnoju. Gnój użyźnia. Dziś tak pięknie nie będzie, bo najpierw jadę z Wojtkiem w kolejny objazd traktorowych komisów, tę pilarkę i dwa worki owsa, które nam wczoraj podrzucił, odpracować :-)

Miłego poniedziałku Państwu życzę. Tak z ciekawości - bo jak do tej pory ujawnili się tu głównie inni osiedleńcy wiejscy - ktoś nas czyta w biurze..?

3 komentarze:

  1. Nie z biura ale pozdrawiam :)
    Czytam regularnie w drewnianej chatce na peryferiach małego miasteczka w małopolsce.
    Magda

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja z mojego domowego "biura"... Taka mam pracę, ze sobie pracuję aktualnie w łóżku i piżamie :D Pozdrawiam wszystkich zazdrośników :p

    OdpowiedzUsuń
  3. Witam,
    W weekendowej Gazecie Wyborczej znalazłam fotkę tablicy Boskiej Woli przy wjeździe do wsi z 1993 r. i w ramach sentymentalnych poszukiwań od linku do linku trafiłam dziś na Pana wywody..
    Wciągające, więc siłą zaciągam się do lodówki, którą najwyższy czas odmrozić;)...
    Hmm, a Boska Wola i 'Górka', z którą Pan sąsiaduje są mi miło znajome.. Wakacje dawno temu, sielanka, 'wolność i swoboda' ;)
    Pozdrawiam ze stolicy!
    K

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...